Sanchi i Seine: Mantre i kritike čistog razuma na sceni Demofesta

Sanchi i Seine

Takmičarima je preostalo manje od deset dana do trenutka kada će se naći na sceni Demofesta, a među njima su i Sanchi i Seine, bendovi koji će pokušati da, neobičnim tekstovima, upakovanim u njima specifične zvuke, osvoje publiku, ali i stručni žiri.

SANCHI (Beograd, Srbija)

Dim nosi laž“ i „Mantra“ nazivi su pjesama koje će odjekivati sa velike scene devetog Demofesta zahvaljujući sastavu Sanchi. Osnovan krajem 2015. godine u Beogradu, bend čine Luna Škopelja i Ana Janković za klavijaturama, te Sana Garić (vokal, klavijature) i David Popović (bubnjevi). Njihovim pjesmama, očekivano, dominira melodičnost, u kombinaciji electronic, electro rock i drum & synth žanrova. Iako po godini osnivanja jedan od mlađih takmičarskih sastava, Sanchi je sastavljen od iskusnih muzičara, pa ostaje da se vidi da li će im za uspjeh na Demofestu biti potrebno mnogo dima ili će njihova muzička mantra biti sasvim dovoljna.

SEINE (Varaždin, Hrvatska)

Počeci projekta Seine, nastalog 2008. godine, ogledaju se u kantautorskom izrazu Ivana Ščapeca, tekstopisca i gitariste noise-pop grupe Vlasta Popić, nekadašnjih Demofest takmičara. Nakon nekoliko demo snimaka u srednjoškolskim danima, Ivanu se pridružuje Tena Rak. Početak 2011. obilježio je i „2007-2009“, njihov prvi samostalni album, nakon čega počinju sa nastupima širom regije. Tokom 2015. godine, Tena napušta ovaj projekat, a Ivanu se priključuju Dimitrij Petrović (bubnjevi, elektronika) i Boško Mijušković (bas). Za jesen 2016. najavljuju i novo izdanje, nešto mračnijih nota, a do tada će publici na Demofestu predstaviti svoju neobičnu acoustic-psycho-dream-punk kombinaciju.

Prethodni članakNaredni članak